loading...
پزشکی 91 بیرجند
faranak بازدید : 189 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (7)

اهل دانشگاهم

رشته ام علافیست

جیب هایم خالیست

پدری دارم

حسرتش یک شب خواب!

دوستانی همه از دم ناباب

و خدایی که مرا کرده جواب

اهل دانشگاهم

قبله ام استاد است

جانمازم نمره!

خوب می فهمم سهم آینده ی من بیکاریست

من نمیدانم که چرا می گویند

مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار

و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست

چشم ها را باید شست

جور دیگر باید دید

باید از مردم دانا ترسید!

باید از قیمت دانش نالید!

و به آنها فهماند

که من اینجا فهم را فهمیدم

من به گور پدر علم وهنر خندیدم


" باید اینجا به همکلاسی های عزیز توضیح بدم که متن بالا فقط جهت طنز هست. و من واقعا به سهراب سپهری خیلی ارادت دارم. اینو گفتم که فکر نکنید قصد مسخره یا تحقیر اشعار ایشون رو داشتم. "

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1391/08/20 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

avvvvvvarin khanume ebrahimian ziba bud mesle.................شکلک

این نظر توسط جواد در تاریخ 1391/08/17 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود

این نظر توسط يه بچه ي صنايع غذايي در تاریخ 1391/08/15 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

خيلي معذرت ولي اينو واسه رشته ي خودتون نوشتيييييييييييييد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز زوده نااميد شيد

این نظر توسط parisa در تاریخ 1391/08/11 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

Alii bud faranak joon...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط افسانه درّی گیو در تاریخ 1391/08/11 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخخ... !!! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/08/11 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

fek mikonam khyli b vagheyat nazdike


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چند درصد از انتخاب رشته ی پزشکی به عنوان رشته دانشگاهی خود راضی هستید؟
    سخنان بزرگان


    dictionary
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 275
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 15,201
  • کدهای اختصاصی
    تصاویر تصادفی
    اخبار پزشکی