loading...
پزشکی 91 بیرجند
شهراد بازدید : 84 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (12)

کسانی که مایلند یک بیوگرافی کوچولو از خودشون بزارن زیر این پست اعلام کنند...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط faranak در تاریخ 1391/08/12 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

pas khodetun avalin nafar bashin dge...
پاسخ : Harfi nist...avvalin nafar man...

این نظر توسط faranak در تاریخ 1391/08/12 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

are kheili khoobe..jalebtareشکلک
پاسخ : Sandali dagh kheyli bahaltare...

این نظر توسط faranak در تاریخ 1391/08/11 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

aghaie fallahi benazaram age tu weblog ye ghesmati vase biography doros konin behtare...
پاسخ : man nazaram ro sandali dagh bood...tarafo benshoonim soal pichesh konim..

این نظر توسط ؟؟؟؟ در تاریخ 1391/08/11 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

11 توهین اینجوریه نه با این حشکلک

این نظر توسط soade در تاریخ 1391/08/10 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

kare kheyli khubiye yeki shoru kone

این نظر توسط 11 در تاریخ 1391/08/09 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

من اشکال نگرفتم انتقاد کردم شما انتقاد پذیر نیستید
و اما نظرقطعی :میتونید به جای نظرسنجی در مورد بیوگرافی که به نظرمن خیلی بی ربطه (عرض کردم به نظر من دوباره بهتون بر نخوره)یه نظرسنجی در مورد استفاده هایی که میشه از وبلاگ کرد بزارید
یا از وبلاگای دیگه کمک بگیرید
به هر حال قصد من فقط وفقط یک پیشنهاد و یک انتقاد بود البته یکم شوخی هم قاطیش بود به هیچ عنوان قصد توحین وبی احترامی نداشتم
ما با هم همکلاسی هستیم نه دشمن
پاسخ : manam daghighan hamino yebar porsidam vali yebar dige ham miporsam....

این نظر توسط 11 در تاریخ 1391/08/09 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

من پیشنهاد دادم چرا بهتون بر میخوره
راستی یادم رفت عرض کنم که مدیریت وبلاگ بعد کار کردن تو معدن سخترین شغل اعلام شده من شما رو درک میکنم از بس زحمت میکشید همین ترم اول سکته خوتهید کرد اقای مدیر
پاسخ : ye nazare ghatee mikham..na eshkal gereftane bihoode...

این نظر توسط 11 در تاریخ 1391/08/08 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

یه سوال حالا من این چیزا روبه شما گفتم چه به درد شما میخوره؟؟؟
یه سوال دیگه هدف شما از ساخت وبلاگ چیست؟؟؟
1-گفتیم دور هم باشیم
2-شعر ومتن بنویسیم بعد خودمون نظر بدیم بگیم به به چه زیبا چه باحال
3-خواستیم جلو دندونا کم نیاریم
3-بیکار بودیم گفتیم یه کاری کرده باشیم
4-همه موارد میتواند صحیح باشد
حالا دور از شوخی از وبلاگ خیلی استفاده های مفید تری هم میشه کرد جناب اقای فلاحی!!!
پاسخ : Avvalan ke az in bebaad faghat nazare kasai ke ozv hastano taid mikonam...dovvoman weblog ersiye pedarim nist ke harkari ke doost daram bokonam...weblog male azashe na kasi ke ba esme mostaar miyad mese shooma...3vomman vaghti khalaghiyate bachehaye kelas dar hamin hadde man chikar mitoonam bokonam????
Ma ta alan 35ta ozv dashtim va in yani 35ta idea mokhtalef pas age fek mikoni kare asooniye befarma shoma modir besho...
پاسخ : Dar zemn bisavad ham nistim ke 2 ta gozineye 3 bezarim...
پاسخ : Dar edameye pasokhe aghaye fallahi in ro ezafe mikonam ke weblog yek webloge goruhie pas agar be nazaretun bazi posta jaleb nis ba name karbari nazaretuno mohtaramane elam konin va age matlabe jalebtari darin dar web gharar bedin ta hame estefade konan... 

این نظر توسط اول شما در تاریخ 1391/08/08 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

اول شما مدیر محترم
پاسخ : Modiriate ke maloomol hale....

این نظر توسط مشتاق در تاریخ 1391/08/08 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

من مشتاق چی بنویسم؟؟؟شکلک
پاسخ : esmo famil tarikh tavalood rotbeye konkor angize az vorod be pezeshki yekam rajebe khanevade o ina dg...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چند درصد از انتخاب رشته ی پزشکی به عنوان رشته دانشگاهی خود راضی هستید؟
    سخنان بزرگان


    dictionary
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 275
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 15,181
  • کدهای اختصاصی
    تصاویر تصادفی
    اخبار پزشکی